Darmowa dostawa od 350,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Zwroty i reklamacje

Jeśli wolisz nadać przesyłkę samodzielnie, np. Pocztą Polską lub za pośrednictwem innego przewoźnika, postępuj wg kroków poniżej:

1. Wydrukuj i uzupełnij >>> Pobierz formularz zwrotu<<<,

2. Włóż wypełniony formularz zwrotu do paczki,

3. Zapakuj paczkę i wyślij. Adres do zwrotów:

PEEKER
ul. Niebieska 1A
66-446 Deszczno


Nie odbieramy przesyłek nadanych za pobraniem ani nadanych do paczkomatów.

Po zatwierdzeniu zwrotu, otrzymasz zwrot pieniędzy.



Reklamacje

Chcesz zareklamować towar nic prostszego, skontaktuj się w tej sytuacji z naszym Biurem Obsługi Klienta. Nasi pracownicy zajmą się twoją reklamacją. Prześlij nam na adres hello@peeker.pl krótki opis wady oraz od trzech do pięciu zdjęć, na których wyraźnie widać defekt. Preferowany format zdjęć to JPG.



Dodatkowe informacje

Nie realizujemy zwrotów na sklepie stacjonarnym za towar zakupiony w sklepie internetowym.
30 dni od momentu dostarczenia do Ciebie zamówienia.
2 lata od momentu dostarczenia do Ciebie zamówienia.
Nie ma możliwości wymiany towaru. Co możesz zrobić? Zwróć zakupiony towar i po prostu kup interesującą Cię rzecz.
W ciągu 14 roboczych od otrzymania towaru należność zostanie zwrócona na konto, jeżeli zwrot zostanie zaakceptowany. Płatność zostanie zwrócona na konto klienta.
pixelpixelpixelpixelpixel