Zwroty i reklamacje
Jeśli wolisz nadać przesyłkę samodzielnie, np. Pocztą Polską lub za pośrednictwem innego przewoźnika, postępuj wg kroków poniżej:
1. Wydrukuj i uzupełnij >>> Pobierz formularz zwrotu<<<,
2. Włóż wypełniony formularz zwrotu do paczki,
3. Zapakuj paczkę i wyślij. Adres do zwrotów:
PEEKER
ul. Niebieska 1A
66-446 Deszczno
Nie odbieramy przesyłek nadanych za pobraniem ani nadanych do paczkomatów.
Po zatwierdzeniu zwrotu, otrzymasz zwrot pieniędzy.
1. Wydrukuj i uzupełnij >>> Pobierz formularz zwrotu<<<,
2. Włóż wypełniony formularz zwrotu do paczki,
3. Zapakuj paczkę i wyślij. Adres do zwrotów:
PEEKER
ul. Niebieska 1A
66-446 Deszczno
Nie odbieramy przesyłek nadanych za pobraniem ani nadanych do paczkomatów.
Po zatwierdzeniu zwrotu, otrzymasz zwrot pieniędzy.
Reklamacje
Chcesz zareklamować towar nic prostszego, skontaktuj się w tej sytuacji z naszym Biurem Obsługi Klienta. Nasi pracownicy zajmą się twoją reklamacją.
Prześlij nam na adres hello@peeker.pl krótki opis wady oraz od trzech do pięciu zdjęć, na których wyraźnie widać defekt. Preferowany format zdjęć to JPG.
Dodatkowe informacje
Nie realizujemy zwrotów na sklepie stacjonarnym za towar zakupiony w sklepie internetowym.
30 dni od momentu dostarczenia do Ciebie zamówienia.
2 lata od momentu dostarczenia do Ciebie zamówienia.
Nie ma możliwości wymiany towaru. Co możesz zrobić? Zwróć zakupiony towar i po prostu kup interesującą Cię rzecz.
W ciągu 14 roboczych od otrzymania towaru należność zostanie zwrócona na konto, jeżeli zwrot zostanie zaakceptowany. Płatność zostanie zwrócona na konto klienta.